Nákup mediálního prostoru pro realizaci marketingových kampaní - část 1,3,4,8
Předmět plnění:
- zajištění a nákup mediálního prostoru vybranými dodavateli pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu
- veřejná zakázka je rozdělena na 11 částí
- této konkrétní veřejné zakázky se týká pouze část 1, 3, 4 a 8
- část 1 - Nákup mediálního prostoru na zpravodajském online portálu
- část 3 - Nákup mediálního prostoru v tištěných médiích v žánrové skupině časopisů pro ženy a časopisů životního stylu pro ženy
- část 4 - Vkládané přílohy do zpravodajských deníků
- část 8 - Pronájem a instalace „Bigboardů“ pro první vlnu kampaně (září až říjen)
Hodnoticí kritéria:
- dle zadávací dokumentace
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- dle zadávací dokumentace