Zajištění digitální online marketingové kampaně na podporu obnovení cestovního ruchu
Předmět plnění:
- zajištění digitální online marketingové kampaně na podporu obnovení cestovního ruchu
- realizace digitální marketingové kampaně na cestovatelském rezervačním online-portálu / OTA (online travel agency), která má sloužit k podpoře a rozvoji příjezdového cestovního ruchu
- zahrnout do kreativní strategie kampaně využití minimálně tří různých nástrojů digitálního marketingu (např. reklamní bannery s proklikem na landing page, pushe rezervační aplikace, customer loyalty program, competitors targeting, sociální sítě s měřitelným engagement ratem… atd)
- atd. v příloze
Hodnoticí kritéria:
- garantovaná výkonnost kampaně vůči nabídkové ceně 40 %
- kreativita a rozsah nástrojů digitálního marketingu 30 %
- finanční výše systému podpory českých podnikatelů 30 %
Lokalita:
- Zahraničí
Termín:
- prosinec 2020 - květen 2021