Informační mediální kampaň ke spuštění eNeschopenky
Předmět plnění:
- kompletní zajištění kampaně – kreativní část, produkční část, nákup médií a evaluace kampaně
- cílem této Kampaně je osvětová činnost směrem k široké veřejnosti ohledně spuštění projektu eNeschopenky od 1. 1. 2020
- realizace informační mediální kampaně zaměřené na toto téma je považována za klíčovou součást informování veřejnosti o novém režimu ohlašování pracovní neschopnosti, který přináší řadu výhod pro lékaře, zaměstnavatele, ale zejména také pro zaměstnance v roli potenciálních pacientů
- bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 závazného vzoru smlouvy
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 70 %
- kvalita a odborné zpracování Kampaně - 30 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- od 9.1.2020 po dobu 60 dnů