Vzdělávací program „Zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě“
Předmět plnění:
- komplexní zajištění vzdělávacího programu zaměřeného na zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě
- vzdělávací program se sestává ze série školení pro front-office úředníky (zaměstnance orgánů veřejné správy, kteří při výkonu svých pracovních nebo služebních povinností přichází do kontaktu s klienty – občany) s důrazem na rozvoj praktických dovedností prostřednictvím nácviku v modelových situacích
- proškoleno bude minimálně 1 050 osob – front-office úředníků ve stanoveném rozsahu školení, tj. 8 výukových hodin
- cílem vzdělávacího programu je zlepšit klientský servis úřadů, a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy, dále budování jednotné „firemní“ kultury veřejné správy a jejích hodnot
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 60 %
- zkušenosti Lektorů 30 %
- flexibilita účastníka 10 %
Lokalita:
- všechna krajská města ČR včetně Hlavního města Prahy
Termín:
- do 30. 4. 2026