Služby podpory provozu a rozvoje CA Service Desk Manager MPSV
Předmět plnění:
- zajištění podpory provozu a rozvoje centrálního řešení help desku a service desku, s využitím softwarového řešení CA Service Desk Manager, a to vše v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami
Hodnoticí kritéria:
- cena za Převzetí dle položky (a) přílohy č. 3 Závazného vzoru Smlouvy - 5 %
- cena za poskytování služeb Podpory CA SDM a Rozšířené podpory dle položky (b) přílohy č. 3 Závazného vzoru Smlouvy - 50 %
- cena za Služby na objednávku dle položky (c) přílohy č. 3 Závazného vzoru Smlouvy - 40 %
- cena za Exit dle položky (e) přílohy č. 3 Závazného vzoru Smlouvy - 5 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- na dobu 4 let ode dne nabytí její účinnosti