Poskytování služeb call centra pro systém e-preskripce
Předmět plnění:
- poskytování služeb telefonického kontaktního centra, zejména vyřizování příchozích a odchozích hovorů včetně zajištění interaktivní hlasové odezvy (IVR) s přesměrováním hovorů rozcestníkem na operátora, dále vyřizování e-mailových požadavků a zadávání požadavků do helpdesku zadavatele (dále jen „call centrum“)
- call centrum bude sloužit pro agendu spojenou s elektronickou
preskripcí léčivých přípravků a provozem Informačního systému eRecept
- služby call centra musí být zajištěny v režimu 24 x 7, tedy 24 hodin denně po sedm dní týdnu
Hodnoticí kritéria:
- měsíční paušální částka za poskytování služeb v Kč vč. DPH
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- 1. 3. 2018 - 28. 2. 2021