Uživatelská podpora, dohled a aktualizace aplikace na úrovni zdrojového kódu
Předmět plnění:
- zajištění uživatelské podpory, dohledu a aktualizace aplikace na úrovni zdrojového kódu
- linka technické podpory, trvale dostupná v pracovní dobu 5 x 8 (8h - 16h) v pracovní dny
- sledování a vyhodnocování produkčního provozu aplikace (logů aplikace)
- sledování platnosti a výměna certifikátů nutných pro provoz aplikace
- správa SQL Server 2016 Reporting Services na úrovni správce aplikace
- správa TFS serveru 2017 na úrovni správce aplikace
- sledování a vyhodnocování školícího prostředí aplikace (logů aplikace)
- sledování a vyhodnocování vývojového prostředí aplikace (logů aplikace)
- v případě nefunkčnosti aplikace provést zásah do vývojového kódu a vydat novou verzi aplikace
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší celková nabídková cena v Kč bez DPH
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- smlouva na dobu 10 měsíců