Kreativní řešení kampaně
Předmět plnění:
- příprava kreativního řešení kampaně pro zadavatele, která při příležitosti otevření expozice bude propagovat skutečnost, že se muzeum otevírá pro všechny bez rozdílu jejich zájmů či věku
- cílem kampaně je zařazení návštěvy muzea mezi stěžejní volnočasové aktivity pro rodiny
- dopracování klíčového vizuálu a relevantních komponent ve formátu na výšku, šířku, čtverec
- voiceover rozhlasového spotu 20“/ 30“
- vytvoření dalších relevantních textů - PR článek, textový a ideový obsah na SoMe – FB, IG, TikTok, LinkedIn, Twitter
- nápady na merchandise související s návštěvou muzea
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 40 %
- estetická kvalita návrhu a soulad s expozicí a směřováním zadavatele - 30 %
- originalita návrhu a jeho výjimečnost - 30 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- od 1.4.2023 do 30.6.2023