Komunikační kampaň na podporu vína v oblasti služby mediální agentury
Předmět plnění:
- uzavření RD na služby v oblasti mediálního plánování a nákupu mediálního prostoru, vč. analýz efektivity
- jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace se zaměřením na obstarávání mediálního (inzertního) prostoru pro klíčové nad-linkové a pod-linkové aktivity v rámci marketingové komunikace zaměřené na rozvoj a budování značky Vína z Moravy, vína z Čech
- např. kompletní služby spojené s přípravou strategického mediálního plánování na základě analýz mediálního trhu
- vypracování návrhu mediálního mixu na jednotlivé dílčí kampaně podle jednotlivých produktových řad s cílem optimalizovat zásah a frekvenci oslovení cílové skupiny v rámci definovaných tržních segmentů;
- všechny aktivity spojené s tvorbou detailních mediálních strategií a detailních mediálních plánů a optimalizace finančních prostředků na základě komunikační strategie atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- K1 nabídková cena bez DPH - 60%
- K2 kvalita mediálního plánování - 40 %
Lokalita:
- okres Brno-město
Termín:
- na dobu 3 let
Přílohy:
Příloha č. 1.pdfPříloha č. 2.docx
Příloha č. 3.docx
Příloha č. 4.docx
Příloha č. 5.docx
Příloha č. 6.txt