Servisní podpora diskového pole
Předmět plnění:
- servisní podpora diskového pole
- připojení na dohledový systém výrobce - funkcionalita ,,call home“ tj. notifikace provozního a případně chybového stavu do dohledového centra výrobce diskového pole;
- poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu
- zásah technika a opravy diskového pole Hitachi a to i případnou výměnu vadných dílů zajištěných Poskytovatelem, cena je zahrnuta ve Smluvní ceně;
- zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; vadné vyměněné pevné disky zůstanou ve vlastnictví objednatele;
- zajištění podpory a funkčnosti stávajícího SW (firmware) integrovaného do HW Objednatele včetně jeho případné aktualizace v případě výměny vadných dílů
- odstranění závady do 48h od zjištění
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- okres Vyškov
Termín:
- od 1. 1. 2023 do 31. 12. 2025