Kampaň na podporu známosti značky
Předmět plnění:
- zajištění kampaně na podporu známosti značky u široké veřejnosti
- návrh reklamní a komunikační kampaně – strategická, grafická a obsahová část, mediaplán, cílové skupiny
- návrh využití médií a komunikačních kanálů s důrazem na POS a promo v místě čerpacích stanic a jejich nejbližším okolí, dále online, OOH, rozhlas
- časový harmonogram a rozpočet kampaně
- řízení nákupu a správu inzertních kampaní na sociálních sítích, včetně výběru vhodných cílových skupin, úpravy komunikace dle jejich reakcí
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena – práce agentury dle čl. 5 - 50 %
- nabídková cena – investice do sociálních sítí - 10 %
- kvalita nabídky – doporučení mktg nástrojů - 20 %
- kreativní koncept a grafický návrh kampaně – základní vizuál - 20 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- od 15.6. 2022 nejpozději do 30.11. 2023