Komunikační kampaň Publicita Operačního programu, část 8. - 10.
Předmět plnění:
- publicita Operačního programu, část 8. - 10. - Media, Akce, Kreativita a produkce
- část 8. - Media: vytvoření jednotlivých mediaplánů na jednotlivé roky po dobu trvání veřejné zakázky
- zajištění inzertních ploch (OOH – venkovní a vnitřní reklama) a mediálního prostoru v tištěných a on-line médiích, a v sítích multikin, a to dle aktuálních potřeb a požadavků zadavatele
- část 9. - Akce: pořádání jednotlivých venkovních i vnitřních akcí zadavatele (výstav fotografií, či jiných venkovních akcí), včetně zajištění kompletního servisu s tím spojeného
- část 10. - Kreativita a produkce: vytvoření tematické kampaně (zpracování kompletní komunikační kampaně pro dané téma), kreativních konceptů, zpracování grafických výstupů, zpracování či úpravy publikací, příprava bannerů, příprava dalších reklamních a informačních materiálů (video spot, video spot do kin, podcast atd.), které budou též zohledňovat i aktuální dění, pokud to bude vhodné
- předmětem plnění této části veřejné zakázky jsou rovněž grafické, textové (copywriting) či fotografické služby a AV služby
Hodnoticí kritéria:
- dle zadávací dokumentace
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- do 31.12.2023