Komunikační kampaň
Předmět plnění:
- kompletní zajištění PR a komunikace projektu
- dodavatel bude zajišťovat přípravu komunikační a propagační strategie projektu, monitoring tisku, komunikaci s novináři, tvorba tiskových zpráv a organizace tiskových konferencí
- vytvoření strategie komunikace a marketingu projektu
− vytvoření rozpočtu na placený obsah
− tvorba tiskových zpráv a presskitů, komunikace s novináři
− pořádání tiskových konferencí a komentovaných procházek
- sociální sítě (Facebook, Instagram, Twitter apod.) – správa, community management, placený obsah
− inzerce – zajištění místa pro placený obsah v médích v následujících formátech: tisk, online, sociální sítě, rozhlas či televize. Inzerce obsahuje i čas věnovaný přípravě podkladů pro placené sdělení atd.
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena za 27h práce - 30%
- kvalita a zkušenosti realizačního týmu – 30%
- profesní přístup – návrh realizace veřejné zakázky 40%
Lokalita:
- Praha
Termín:
- do 31. 8. 2021