Výběr dodavatele letenek a služeb s tím spojených
Předmět plnění:
- uzavření rámcové smlouvy za účelem spolupráce při zajišťování letenek všech leteckých společností (včetně nízkonákladových) a dalších služeb souvisejících s organizací služebních cest pro potřeby zaměstnanců univerzity
- průměrný měsíční objem objednaných služeb bude cca. v počtu 10 (120 za rok)
- jedná se např. o:
- rezervace a vystavování IATA letenek včetně rezervací míst
- doručení letenek či voucherů na služby objednateli v dohodnutý čas
- zprostředkování pojištění na storno cestovních služeb
- zajištění asistenční linky na pobočku poskytovatele pro urgentní případy mimo standardní provozní dobu atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 40 %
- reakční doba - 30 %
- on-line rezervační systém - 30 %
Lokalita:
- okres České Budějovice
Termín:
- na dobu určitou a to 30 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy nebo do vyčerpání fin. limitu