Nákup mediálního prostoru
Předmět plnění:
- nákup inzertní plochy v tištěných a elektronických médiích, nákup vysílacího prostoru v rozhlase a TV a poskytování dalších služeb souvisejících s inzercí a propagací aktivit zadavatele a programů administrovaných zadavatelem
- příprava mediálních plánů dle specifikace zadavatele, včetně stanovení vhodné strategie a časového rozvrhu jednotlivých kampaní, doporučení optimálního mediamixu - media kanálů, a to ke každé jednotlivé kampani
- dodání technických specifikací pro přípravu inzertních podkladů
- nákup reklamního prostoru v masových médiích (TV, rozhlas, tištěná a online média) na základě zadavatelem schválených mediálních plánů pro každou z předpokládaných kampaní
- předání podkladů příslušných reklamních formátů získaných od zadavatele jednotlivým médiím
- vyhodnocení efektivity jednotlivých kampaní
- zajištění dat pro posouzení čtenosti, sledovanosti či poslechovosti v rámci jednotlivých médií
Hodnoticí kritéria:
- celková cena za inzerci a propagaci v TV - váha 40 %
- celková cena za inzerci a propagaci v tištěných médiích - váha 20 %
- celková cena za inzerci a propagaci v online médiích - váha 25 %
- celková cena za inzerci a propagaci v rozhlase - váha 15 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- od 02/2025 na dobu 24 měsíců, případně do vyčerpání částky
Přílohy:
Příloha č. 1.cerPříloha č. 2.zip