Tvorba a zpracování kreativního konceptu marketingových témat
Předmět plnění:
- návrh a exekuce kreativního konceptu integrované marketingové kampaně, dle přílohy č. 1
- IMK bude pokrývat komunikaci marketingových témat a bude realizována napříč všemi marketingovými kanály zadavatele, přičemž mediální šíření kampaní je plánováno na období únor až říjen v každém konkrétním kalendářním roce s ohledem na specifika zdrojových trhů
- cíle IMK:
- podpora domácího a příjezdového cestovního ruchu s důrazem na budování a profilování jednotné destinační značky
- zvýšení povědomí o benefitech národních produktů
- zvýšení regionálního rozptylu po celém území
- prodloužení délky pobytu a zvýšení podílu opakovaných návštěv
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 30 %
- kvalita zpracování 70 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- od ledna 2019 do prosince 2021