Mediální prostor pro kampaně
Předmět plnění:
- nákup mediálního prostoru pro kampaně a související služby
- vyjednání nejlepších dosažitelných cen a zajištění nákupu mediálního prostoru v televizi, na Internetu a v dalších umístěních v souladu se schváleným plánem a podle požadavků zadavatele
- správa a průběžná optimalizace výkonových kampaní v RTB systémech typu Adform a obdobných, včetně průběžného monitoringu výkonu kampaní, nasazování konverzních a remarketingových kódů, tvorba lookalike audiencí a využití dalších moderních metod měření a cílení kampaní
- zajištění nákupu mediálního prostoru ad hoc, který bude vyplývat z okamžitých potřeb zadavatele a který nelze v čase vypsání tohoto zadávacího řízení předvídat a detailně specifikovat
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena TV kampaně - 50%
- nabídková cena Internetové části - 50%
Lokalita:
- Praha
Termín:
- do 31. 12. 2020