Zajištění realizace marketingového průzkumu
Předmět plnění:
- zajištění realizace marketingového průzkumu
- potenciál příjezdového cestovního ruchu
- pro větší pochopení těchto trhů, odhad potenciálu a nastavení adekvátních marketingových aktivit plánuje na těchto trzích realizaci marketingového průzkumu
- součástí průzkumu bude sběr podkladových materiálů (Desk Research a následně Marketingový průzkum – primární sběr dat)
- preferujeme kombinaci kvalitativního a kvantitativního způsobu šetření
- atd. v příloze
Hodnoticí kritéria:
- návrh metodika – kombinace kvalitativního a kvantitativního šetření 10 %
- návrh dotazníku / scénáře 20 %
- počet realizovaných rozhovorů v kvantitativní části 30 %
- počet realizovaných skupinových diskusí 30 %
- ukázka výstupů s využitím layoutu zadavatele 10 %
Lokalita:
- Česká republika, Zahraničí
Termín:
- do 20.12.2022