Nákup kancelářských potřeb
Předmět plnění:
- dodávka kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a pověřující zadavatele:
- veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci
- rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky
- různého papírového materiálu
- různého kancelářského zařízení a potřeb
- drobného kancelářského vybavení
- zpracovaného papíru a lepenky
- kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží
- přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena v Kč bez DPH 95 %
- uplatňování systému environmentálního managementu (ISO 14001) 5 %
Lokalita:
- Praha a všechna krajská města, okres Chomutov
Termín:
- po dobu 48 měsíců