Zajištění podpory provozu switchů a firewallů
Předmět plnění:
- zajištění podpory provozu switchů a firewallů
- zajištění pokračování technické podpory HW s požadovanými SLA parametry
- poskytovatel je povinen zajistit dostupnost náhradních dílů od výrobce a dostupnost vlastní podpory v požadovaném rozsahu
- poskytovatel je povinen zajistit Objednateli zahájení servisních prací (reakční doba) do 4 hodin od nahlášení závady
- je požadována podpora výrobce na všechna zařízení po dobu trvání Smlouvy zahrnující minimálně oblasti: Firewall, Antivirová ochrana, IOS/IDS, Application Control (rozpoznávání aplikací na L7), URL filtrace, ochrana proti botnetům
- atd. v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena za celkový měsíční paušál
Lokalita:
- více okresů ČR
Termín:
- na 36 měsíců od termínu zveřejnění smlouvy v registru smluv