Propagace eGovernmentu - část 1 - Vytvoření komunikační strategie, kreativního konceptu, realizace kampaní a plánování mediálního nasazení kampaní na podporu rozvoje eGovermentu
Předmět plnění:
- realizace propagační kampaně v období, jež poskytne široké veřejnosti ověřené a relevantní informace, které jim umožní garantovaný vhled do dané problematiky a pomohou klientům veřejné správy s rozhodnutím, zda nových elektronických služeb využijí či nikoli (bude zdůrazněna také dobrovolnost využívání elektronických služeb, nikoliv povinnost
- jedná se o návrh komunikační strategie pro kampaně na podporu rozvoje eGovernmentu, vytvoření kreativního konceptu pro komunikační kampaně, realizace kampaní, plánování mediálního nasazení kampaní, povinnost spolupráce dodavatele s dalšími dodavateli zadavatele, podpůrná PR strategie, zhodnocení průběhu kampaně
- blíže uvedeno v dokumentaci
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 40 %
- kvalita nabízeného řešení a kreativních výstupů 60 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- do 31. 12. 2021