Provoz externího obchodního call centra
Předmět plnění:
- zajištění služeb externího inbound a outbound call centra (ECC) pro smluvní zákazníky ze segmentu small and medium enterprise (SME) a small office/home office (SOHO)
- ECC bude provádět zejména agendu spojenou s uzavíráním a obnovou smluvních vztahů, akvizici nových zákazníků, cross sell a up sell produktů zadavatele, sledování pohledávek a vyřizování požadavků klientů svěřených do jeho péče
- za měsíc obdrží v průměru 2 400 e-mailových požadavků
- na vyřízení jednoho požadavku operátor zašle v průměru 4 e-maily
- průměrná délka vyřešení požadavků je 40 minut
- operátor uskuteční v průměru 2 600 odchozích/příchozích hovorů za měsíc, kdy jeden hovor trvá v průměru 4 minuty
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- celá Česká republika
Termín:
- dle Harmonogramu