Komunikační kampaň na podporu vína v oblasti služby mediální agentury
Předmět plnění:
- rámcová dohoda na poskytování služeb v oblasti mediálního plánování a nákupu mediálního prostoru včetně detailních analýz efektivity
- jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace s vysokým potenciálem integrovat vybrané klíčové nad-linkové a pod-linkové aktivity v rámci marketingové komunikace zaměřené na rozvoj a budování značky vína
- kompletní služby spojené s přípravou strategického mediálního plánování na základě analýz mediálního trhu (analýza předchozích aktivit Vinařského fondu, analýza mediální cílové skupiny, analýza vhodnosti jednotlivých médií, …) a hledání tradičních i nových příležitostí pro zviditelnění značky
- vypracování návrhu mediálního mixu na jednotlivé dílčí kampaně podle jednotlivých produktových řad s cílem optimalizovat zásah a frekvenci oslovení cílové skupiny v rámci definovaných tržních segmentů
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena bez DPH 70%
- hodnota a kvalita mediálního plánování 30 %
Lokalita:
- okres Brno-město
Termín:
- po dobu 3 let