Nákup mediálního prostoru v tištěných médiích
Předmět plnění:
- nákup mediálního prostoru v tištěných mediích v rámci propagační kampaně zadavatele
- výběr jednotlivých tištěných médií musí vycházet z údajů čtenosti tisku výzkumu MEDIA PROJEKT za 4. čtvrtletí 2018 a 1. čtvrtletí 2019 (měřítkem je tedy zejména čtenost) a rovněž i z potřeby zacílení na žádoucí cílovou skupinu a celkovou komunikační strategii
- nákup mediálního prostoru v tištěných médiích na základě schválených mediálních plánů
- předání přesných specifik požadavků na inzerci a PR (rozměry, termíny uzávěrek apod.) v jednotlivých tištěných médiích zadavateli
Hodnoticí kritéria:
- kategorie A – deníky a celostátní suplementy 40%
- kategorie B – časopisy 60%
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- do 31.12.2021