Dynamický nákupní systém pro průběžné a opakované nákupy kancelářských potřeb
Předmět plnění:
- zadavatel prostřednictvím tohoto zadávacího řízení zavádí dynamický nákupní systém na nákup kancelářských potřeb
- DNS je rozdělen do 14 kategorií (skupin), blíže viz příloha zadávacích podmínek
- předmět plnění veřejných zakázek zadávaných v DNS zadavatel vymezil v příloze ZP č. 5 a pomocí CPV kódů: Počítací a účtovací stroje; Různé kancelářské zařízení a potřeby; Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží; Vlnitý papír nebo lepenka; Kartony; Odpadkové koše; Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky; Lepící páska; Lepidla; Provazy, šňůry a lana; Nůžky; Pravítka; Fólie; Magnety; Archivační systémy; Papír pro počítačové tiskárny v kontinuální formě; Uhlový papír; Rýsovací papíry; Kapesní elektronické kalkulačky; Držáky na tužky; Stojany na časopisy; Fixy; Kancelářské potřeby; Obaly na složky; Sešívací svorky, cvočky, napínáčky; Mazací pryž; Kotoučky do kalkulaček; Korekční prostředky; Ořezávátka tužek; Razítkové polštářky; Sešívačky; Sponky na papír; Poznámkové bloky; Odstraňovače sešívacích svorek; Samolepící štítky; Diáře nebo osobní kalendáře; Suché stírací tabule a příslušenství; Nástěnky; Značkovače; Bloky; Sešity; Papírnické zboží; Náhradní tuhy do tužek; Tužky; Obálky; Pořadače, přihrádky na dopisy a dokumenty a podobné výrobky; Svorkový držák na spisy
Hodnoticí kritéria:
- dle kritérii uvedených v jednotlivých výzvách
Lokalita:
- Praha
Termín:
- na dobu neurčitou