Mediální kampaň na podporu tuzemského cestovního ruchu
Předmět plnění:
- zajištění mediální rozhlasové kampaně na podporu cestovního ruchu a rozvoji turismu v kraji za pomoci nákupu mediálního prostoru v rádiích, a to tak, aby kampaň pokrývala území celé České republiky
- úkolem dodavatele bude jak nákup mediálního prostoru pro realizaci kampaně, tak výroba samotných rozhlasových spotů a jejich dodání rádiím
- dodavatel garantuje, že osloví primární cílové skupiny zadavatele - rodiče s dětmi a lidé ve věku 50+ dle specifikace v Příloze č. 4 ZD
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší celková nabídková cena - 50 %
- nejvyšší garantovaný celkový počet odvysílaných spotů - 30 %
- nejvyšší garantovaný celkový počet odvysílaných vstupů v pořadu o cestování - 20 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- od uzavření smlouvy do prosince 2020