Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky
Předmět plnění:
- jedná se o první krok k digitalizaci obchodních procesů ve společnosti
- skládá se z CRM systému a jednotlivých procesních workflow, které zajišťují fungování personální agentury ve vztahu k zákazníkům
- výstupem informačního systému má být rovněž manažerská interpretace indikátorů důležitých pro zákaznickou péči a přehled ekonomických ukazatelů, které poskytnou komplexní přehled o efektivitě a práce, ziskovosti a ekonomické výkonnosti firmy
- 1: Část I. Dodávka ERP systému - dodávka ERP systému, kdy specifikace předmětu plnění stanovuje základ minimálních požadavků na funkcionality, vlastnosti, oblasti řešení atd. implementace jádra informačního systému na servery zadavatele, nastavení prostředí, integrace se současnými systémy MS 365 a migrace dat ze stávajícího provizoria, provázanost na další datové zdroje, audit procesů, business logika formulářů atd.
- 2: Dodávka IT techniky - 3 ks mobilní telefon, 2 ks laptop
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- Praha
Termín:
- do 31.8.2024