Kancelářské potřeby
Předmět plnění:
- RD na dodávku kancelářských potřeb
- jedná se např. o:
- Sešit A5, 60 listů 560, bílý bezdřevý - 1000 ks
- Papír A3, skládaný (na A4), linka nebo čtvereček - 60 bal.
- Záznamní kniha A4, linkovaná, šita vazba lamino, pevné desky - 500 ks
- Taška obchodní B4 s křížovým dnem, neroztrhnutelná s krycí páskou, 250x353mm, hnědá - 3000 ks
- Obálka bublinková D/14, vnitřní rozměr 175x255 mm, bílá, samolepicí s krycí páskou - 200 ks atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- celková nabídková cena 80 %
- poskytnutí náhradního plnění 20 %
Lokalita:
- okres Ostrava-město
Termín:
- do 31.8.2025 od nabytí účinnosti smlouvy nebo do vyčerpání fin. limitu