SW podpora a rozvoj aplikace Workmate
Předmět plnění:
- poskytování servisu a rozvoje (vč. seznámení s obsluhou) k provozní aplikaci „Workmate“ podporující doručovatele
- podpora zahrnuje servisní služby ve vztahu k systému PAD jako celku
- podpora je poskytována pro systém PAD, který byl pro objednatele zhotoven a následně měněn a upravován rozvojovými požadavky
- prostřednictvím podpory jsou řešeny servisní incidenty, tj. zejména problémy spojené s instalací, konfigurací nebo provozem PAD
- technická podpora je poskytována na základě požadavků objednatele – nahlášených servisních incidentů atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- celá Česká republika
Termín:
- na dobu určitou a to 24 měsíců ode dne účinnosti rámcové dohody nebo do doby vyčerpání finančního limitu