Informační mediální kampaň k problematice výživného
Předmět plnění:
- kompletní zajištění níže specifikované kampaně – kreativní část, produkční část, nákup médií a evaluace kampaně
- jedná se o:
1. zpracování jednotného kreativního a strategického konceptu, kterým bude Kampaň propojená
2. produkční části:
- příprava a produkce hlavního videospotu pro TV
- příprava a produkce audiospotu pro rádio
- příprava a produkce digitální části Kampaně, která bude zahrnovat informační microsite a bannerovou kampaň
- příprava printové a outdoorové reklamy
3. zpracování plánu a nákupu médií pro všechny výše zmíněné kanály
4. evaluace Kampaně
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena v Kč bez DPH 70 %
- kvalita a odborné zpracování kampaně 30 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- od září - října 2019 do dubna 2020