Návrh koncepce a klíčového vizuálu pro komunikaci kampaně na propagaci
Předmět plnění:
- zajištění návrhu koncepce a klíčového vizuálu pro komunikaci kampaně na propagaci
- filozofií marketingové kampaně je přilákat studenty z České republiky a Německa ke studiu, zejména se kampaň zaměří na získání kvalitních studentů a studentek do prvního ročníku magisterského studijního programu
- cílem kampaně je vytvořit vizuální styl studijního programu, vybudovat povědomí o existenci studijního oboru mezi bakalářskými studenty technických VŠ, studentům i pedagogům VŠ jasně komunikovat obsah studijního programu a možnosti uplatnění; potenciálním zájemcům o studium poskytnout základní informaci o způsobu podání přihlášky a průběhu přijímacího řízení
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 20%
- návrh komunikační strategie - 40%
- návrh kreativního ztvárnění - 40%
Lokalita:
- okres České Budějovice
Termín:
- do 31. 3. 2022