Uživatelská podpora a servis konferenčních systémů
Předmět plnění:
- uživatelská podpora a servis konferenčních systémů DCN NG 2BCS včetně software
- provádění bezpečnostních oprav a upgrade software DCN NG 2BCS včetně úprav software v návaznosti na legislativní změny
- dále provádění údržby zařízení DCN NG včetně dalšího softwarového vybavení instalovaného v místě plnění, spolu se základní technickou přípravou pro zasedání s využitím kongresového systému, technická asistence a podpora při zasedání s využitím kongresového systému, periodické kontroly kongresového systému – kontrola stavu a funkčnosti hardwaru, kontrola kompletnosti a funkčnosti softwaru, údržba systémových prostředků, helpdesk, telefonní a emailové konzultace a zajišťování a realizace servisních zásahů
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší celková nabídková cena
Lokalita:
- Praha
Termín:
- 48 měsíců od účinnosti smlouvy