Marketingová strategie města
Předmět plnění:
- vytvoření marketingové strategie ucelené propagace města na období let 2025 až 2029, jejímž předmětem, účelem a cílem bude níže uvedené
- prezentovat přednosti města jako atraktivního místa zejména pro život, práci a rekreaci
- zlepšit celkový obraz města v očích obyvatel města i ostatních osob vč. potenciálních obyvatel města a posílit u nich pozitivní vnímání města a jeho obrazu
- zvýšit atraktivitu města pro jeho současné, budoucí i potenciální obyvatele
- zastavit úbytek (odliv) obyvatel města a získat nové obyvatele města
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena za vytvoření marketingové strategie - 60 %
- kvalita vzorového návrhu na zpracování marketingové strategie - 40 %
Lokalita:
- okres Sokolov
Termín:
- do 8 měsíců; poradenství do konce roku 2029
Přílohy:
Příloha č. 1.docPříloha č. 2.docx
Příloha č. 3.docx
Příloha č. 4.pdf
Příloha č. 5.pdf