Správa zaměstnaneckých výhod – zaměstnaneckých stravenek, benefitů, služeb a výrobků (cafeterie)
Předmět plnění:
- bezplatná implementace systému cafaterie, který spočívá zejména v komplexním vedení agendy, včetně zavedení dat podle údajů zadavatele a poskytnutí služeb prostřednictvím elektronické benefitní platební karty pro každého zaměstnance v rámci benefitů přidělených zadavatelem a zároveň poskytování služeb elektronické stravenkové karty
- dále poskytnutí internetové aplikace s přístupem zaměstnanců a zadavatele do systému a výroba a dodání karet všem zaměstnancům
- benefity budou zaměstnanci čerpat pomocí úhrady kartou v provozovnách nasmlouvaných partnerů nebo pomocí plateb on-line v e-shopech nasmlouvaných partnerů
Hodnoticí kritéria:
- počet provozoven v kraji, u nichž lze při úhradě využít elektronickou benefitní kartu k platbě „stravenkami“ (oběd, nákup potravin) 60 %
- počet provozoven v kraji, u nichž lze při úhradě využít elektronickou benefitní kartu pro ostatní benefity v oblasti sportu, zdraví,
hygieny, kultury a vzdělávání 10 %
- počet uzavřených smluv s právnickými osobami s více než 100 zaměstnanci v kraji (zkušenosti v poskytování požadovaných služeb) 20 %
- dotazník a demoverze (kvalita řešení) 10 %
Lokalita:
- okres Hradec Králové
Termín:
- na dobu neurčitou