Marketingová kampaň na podporu konkrétních produktů ve vybraných lokalitách
Předmět plnění:
- vytvoření strategie a realizace marketingové kampaně zaměřené na určené zkoušky nebo služby ve vybraných zemích
- kampaň je zaměřena na navýšení obratu, což je hlavní cíl celého projektu
- dále zacílení přímo na výrobce, kteří v uvedených lokalitách vyrábějí strojírenské komponenty především v železničním sektoru
- dále na projektové kanceláře, které projektují železniční infrastrukturu (NoBo/DeBo)
- výstupem bude návrh strategie a marketingového mixu (offline, online nebo kombinace) pro jednotlivé regiony a trhy s přihlédnutím k regionálním specifikům příslušného trhu a realizace navržené strategie
- etapa 1: Vytvoření a schválení strategie marketingové kampaně a nastavení metrik kampaně
- etapa 2: Příprava a realizace kampaně dle schváleného návrhu v Etapě 1
- etapa 3: Vyhodnocení kampaně a doložení prokazatelných přínosů kampaně dle metrik
Hodnoticí kritéria:
- celková nabídková cena - 50 %
- odborná úroveň - 25 %
- přidaná hodnota - 10 %
- zkušenosti člena realizačního týmu – manažera Zakázky - 15 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- realizace kampaně 2-4 měsíce; vyhodnocení kampaně 1 měsíc