Zajištění mediální kampaně, část 1 - Návrh a výroba kreativní části mediální kampaně
Předmět plnění:
- zhotovení celostátní mediální kampaně
- jedná se o aktivity v online i offline prostoru
- kreativní část mediální kampaně se skládá z:
- návrh kreativního konceptu propojujícího jednotlivé prvky mediální kampaně kreativní a grafickou myšlenkou
- výroba a zhotovení 1 videospotu určeného pro české televizní vysílání ve stopáží 30s a 20s, tj. celkem 2 spotů
- výroba a zhotovení 1 videospotu určeného pro bruselské publikum ve stopáži 90s
- výroba a zhotovení 1 rozhlasového spotu
- návrh a zpracování OOH (out of home) formátu v souladu s návrhem kreativního konceptu - návrh a zpracovaní formátu billboard, formátu city light
- návrh a zpracování digitálních formátů v souladu s návrhem kreativního konceptu - návrh a zpracování formátu banner, formátu bumper ad, formátů pro sociální sítě
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena včetně DPH - váha 40 %
- zkušenosti člena realizačního týmu - váha 20 %
- kvalita návrhu kreativního a grafického řešení kampaně - váha 40 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- do 9. června 2022, poradenský servis do 31. prosince 2022