Potenciál příjezdového cestovního ruchu ze zemí Blízkého východu a Indie
Předmět plnění:
- realizace marketingového průzkumu „Potenciál příjezdového cestovního ruchu ze zemí Blízkého východu a Indie“
- zdrojové země: Saudská Arábie, Kuvajt, Indie
- součástí průzkumu bude sběr podkladových materiálů (Desk Research a následně Marketingový průzkum - primární sběr dat)
- hlavní témata: znalost ČR, asociace se značkou, image, vnímání, parametry ČR, benefity značky ČR, motivátory k návštěvě a potenciál návštěvy, důvody a potenciál návštěvy ČR (MICE, obchodní, služební i volnočasové návštěvy ČR), v oblasti turismu zacíleno na hlavní turistické cíle / kombinace cílů, NPS - míra doporučení k návštěvě
- atd. dle přílohy
Hodnoticí kritéria:
- návrh metodiky - kombinace kvalitativního a kvantitativního šetření - váha 10 %
- návrh dotazníku / scénáře - váha 20 %
- počet realizovaných rozhovorů v kvantitativní části - váha 40 %
- počet realizovaných skupinových diskusí - váha 20 %
- ukázka výstupů s využitím layoutu zadavatele - váha 10 %
Lokalita:
- Česká republika, Saudská Arábie, Kuvajt a Indie
Termín:
- do 30. 07. 2023