Komplexní zajištění ostrahy domu
Předmět plnění:
- komplexní zajištění ostrahy, vč. recepčních služeb, v objektu Bytového seniorského domu, spočívající v celodenní vnitřní i vnější komplexní ostraze objektu, vč. zajištění recepčních služeb a provozu vrátnice
- závazek dodavatele zajistit služby ostrahy v sobě zahrnuje zejména:
- vnitřní a vnější strážní službu objektu, jakož i v něm nacházejících se věcí movitých, spojenou s fyzickou ostrahou, kontrolní činností a bezpečnostním dohledem
- řešení mimořádných událostí
- zajištění stanovených bezpečnostních a režimových opatření na vstupech do objektu
- poskytování informací objednateli o mimořádných událostech a o průběhu služeb ostrahy
- zajištění součinnosti s policií, městskou policií a složkami integrovaného záchranného sboru
- hlášení havarijních událostí
- evidenci návštěv a zajištění bezpečného ukládání a zapůjčování klíčů od společných prostor
- správu evidence (vedení „Knihy služebních a mimořádných událostí“, „Knihy návštěv“, „Knihy zápůjček klíčů“)
- pomoc invalidním osobám při vstupu do objektu včetně obsluhy plošiny pro invalidy
- sledování a vyhodnocování scén snímaných kamerovým systémem a neprodlené reagování na mimořádné události
- dohled nad dodržováním právních předpisů a domovního řádu
- bližší specifikace jednotlivých činností je uvedena v příloze č. 1 smlouvy
Hodnoticí kritéria:
- výše nabídkové ceny v Kč bez DPH: 97%
- počet zaměstnanců vlastních nebo poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 5 zaměstnanců): 3%
Lokalita:
- okres Ostrava-město
Termín:
- 01.10.2021 – 30.09.2022