Analýza marketingového potenciálu a technických parametrů nového přístavního území ČR
Předmět plnění:
- cílem analýzy marketingového potenciálu a technických parametrů nového přístavního území ČR je identifikace a vyčíslení marketingového potenciálu nového přístavního území ČR pro obchod mezi zámořím, identifikace příležitostí funkce přístavního území státu pro podporu obchodu s ČR a identifikace technických parametrů pro přístavní území, nové přístavní území bude dosahovat základních parametrů rozlohy 30 tis. m2, s manipulační a skladovací plochou, krytým skladem, administrativním zázemím, přístavní zdí délky 200 - 300 m s námořním přístupem lodí do ponoru cca 11 m bez omezení výšky, přístupem říčních lodí bez omezení, silničním a železničním napojením
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena v Kč bez DPH - 30%
- zkušenosti týmu - 40%
- hodnocení dokumentu - přístup k řešení marketingové analýzy a technicko-ekonomického řešení - 30%
Lokalita:
- Německo, ČR
Termín:
- do 10 pracovních dnů od uzavření této smlouvy předloží zhotovitel objednateli harmonogram prací