Pevné telekomunikační služby
Předmět plnění:
- zajištění pevných telekomunikačních služeb
- pevnými telekomunikačními službami se rozumí poskytování pevných hlasových služeb, včetně služeb souvisejících (např. zajištění migrace telefonních čísel, zajištění dostupnosti a spolehlivosti telekomunikačních služeb, zabezpečení zákaznického servisu a podpory, apod.)
- pokud je na fyzickém propoji využívána předvolba, je poskytovatel povinen zajistit převod od stávajícího dodavatele, tzn. tuto předvolbu zachovat
- poskytovatel se zavazuje k nepřetržitému provozu fyzického propoje, tj. 24/7/365 atd.
- jedná se např. o:
- pevné hlasové služby
- tarif s minutovou sazbou
- mezinárodní volání atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- Praha a více okresů
Termín:
- na dobu 48 měsíců