Komunikačně marketingové služby
Předmět plnění:
- poskytování komplexních služeb při tvorbě kreativních, produkčních konceptů a průběžné poskytování jednorázových či opakujících se služeb v rámci realizace komunikační strategie projektu v následujících oblastech:
- offline inzerce - cílem je prezentace a propagace technických, vědeckých a inovativních oborů a odvětví v kraji prostřednictvím tištěné inzerce v lokálních (regionálních) médiích či městských zpravodajích
- propagační předměty
- zážitkové akce
- odborné akce/workshopy - bude realizováno min. 6 workshopů, jejichž cílem je oslovit a motivovat všechny významné stakeholdery v regionu pro společné marketingové aktivity
- videomateriály - způsob zpracování videí bude reflektovat profil jednotlivých oborů a zároveň bude možné videa pouštět za sebou tak, aby bylo jasné, že jde o prezentaci jednoho regionu
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - váha 60%
- kvalita nabízeného řešení - váha 40%
Lokalita:
- okres Pardubice
Termín:
- do 31. 12. 2022, nebo do doby vyčerpání částky uvedené v rámcové smlouvě