Reklamní kampaň
Předmět plnění:
- zajištění reklamní kampaně 2021, přičemž kreativní koncept bude použit z kampaně 2019
- dále se bude jednat o projektové řízení kampaně, produkci, mediaplán a vyhodnocení kampaně
- komunikačním cílem je:
- maximalizace povědomí o kampani v cílových skupinách, primárně mezi potenciálními návštěvníky národních parků
- vyvolání zájmu cílových skupin především zajištěním a implementací optimální kreativní strategie ve všech úrovních komunikace
- maximalizace efektu změny chování návštěvníků národních parků jednajících v rozporu s žádoucím přístupem
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH 20%
- mediální PR (počet relevantních výstupů) 10%
- počet akcí pro veřejnost ve spádové oblasti národních parků (krajská, příp. okresní města) 10%
- počet akcí pro veřejnost v oblasti národních parků 10%
- počet Guerilla akcí 10%
- počet TV spotů 10%
- počet Rozhlas spotů 10%
- počet redakční rozhlasové podpory 10%
- počet OOH 5%
- počet tisků inzerce a tisků příloh 5%
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- dle zadávací dokumentace