Kampaň tématiky udržitelného rozvoje
Předmět plnění:
- návrh a zajištění komunikační kampaně tématiky udržitelného rozvoje v ČR, jejímž hlavním obsahem je výzva/challenge a která se skládá zejména z následujících součástí:
- vytvoření série výzev „challenges“ na podporu, komunikaci a propagaci tří vybraných témat udržitelného rozvoje
- návrh obsahu komunikace ke každému balíčku na vybrané téma udržitelného rozvoje zvlášť, včetně návrhu jednotlivých postů na instagramový profil a facebookový profil
- návrh a tvorba infografik, k jednotlivým vybraným tematickým okruhům udržitelného rozvoje, budou navrženy 2 infografiky, celkem se tedy jedná o 6 infografik
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena v Kč bez DPH - váha 70 %
- kvalita kreativního návrhu kampaně - váha 30 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- do 15. 6. 2023