Dynamický nákupní systém - nákup nábytku a židlí
Předmět plnění:
- zavedení dynamického nákupního systému pro zadávání dílčích veřejných zakázek na dodávky nábytku a židlí
- zajištění dodávek zejména stolů, skříní, kontejnerů, drobného nábytku a příslušenství k uvedenému nábytku, a to vč. dopravy na místo plnění, montáže a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky
- zajištění dodávek zejména konferenčních, kancelářských, jednacích a jídelních židlí, a to vč. dopravy na místo plnění, příp. montáže a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky
- rozděleno na 2 části dle výše uvedeného
Hodnoticí kritéria:
- dle dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS
Lokalita:
- území České republiky
Termín:
- do 48 měsíců