Kontrola turistických informačních center metodou Mystery shopping
Předmět plnění:
- realizace výzkumu zaměřeného na monitoring služeb turistických informačních center
- v České republice je cca 450 certifikovaných TIC podle Jednotné klasifikace turistických informačních center České republiky
- zadavatel v rámci vzájemné spolupráce realizuje Mystery shopping pro certifikovaná TIC
- realizace celkem 500 kontrol, přičemž tyto proběhnou v každém certifikovaném TIC jednou
- u některých TIC, zadavatelem následně vyspecifikovaných, proběhnou kontroly dvakrát, příp. 3x
- cílem výzkumu prostřednictvím Mystery shoppingu je popsat úroveň služeb z hlediska měkkých i tvrdých dovedností a poskytnout provozovatelům maximálně možnou objektivní zpětnou vazbu o činnosti infocenter s cílem zlepšení úrovně poskytovaných služeb
- nástin kritérií:
- navigace k TIC, označení TIC, otevírací doba (změny)
- prostory, čistota
- počet zaměstnanců
- vystupování zaměstnanců - pozdrav, poděkování, úsměv, ochota
délka čekání, střety s jinými aktivitami, dodržování pořadí apod.
- relevantnost odpovědí na simulované otázky typu:
- otevírací doby památek a zajímavosti v místě
- možnosti kam jít s dětmi
- přírodní zajímavosti, apod.
- materiály v TIC, volně dostupné (jak komerční, tak vlastní) / prodávané:
- cenové označení
- upozornění na akce, plakáty
- obrazové materiály, apod.
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 60 %
- kvalita kontrolních mechanismů 20 %
- kvalita návrhu struktury hodnotící zprávy 20 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- do 31. 10. 2020