Poskytování servisní podpory pro CISCO zařízení
Předmět plnění:
- poskytování servisní podpory pro CISCO zařízení
- přijmout od Technického týmu zadavatele ohlášení závady nebo problému spojeného s provozem servisovaných zařízení, a to buď telefonicky, nebo elektronickou poštou, nepřetržitě (24x7) a přijetí potvrdit
- ohlášenou závadu bez zbytečného odkladu zpracovat - minimálně v pracovní dny v době od 08:00 do 16:00 hodin
- vyvinout maximální úsilí, aby závady diagnostikované jako softwarové alespoň dočasně vyřešil ve spolupráci s Technickým týmem zadavatele v režimu 8x5xNBD
- spolupracovat a konzultovat změny (HW, SW, FW) s Technickým týmem
zadavatele
- atd. v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- Plzeňský kraj
Termín:
- ode dne vypršení existující podpory do 31.12.2022