Vzdělávací program „Zvýšení klientského orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě“
Předmět plnění:
- zajištění vzdělávacího programu v oblasti klientského orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě cíleného na front-office úředníků (zaměstnanců orgánů veřejné správy, kteří při výkonu svých pracovních nebo služebních povinností přicházejí do kontaktu s klienty – občany)
- vzdělávací program bude zaměřen na rozvoj praktických dovedností prostřednictvím nácviku v modelových situacích
- obsahem vzdělávacího programu bude proškolení v proklientském přístupu ke klientům (občanům), komunikace a etika, zvládání stresu, budování firemní kultury apod.
- cílem vzdělávacího programu je zlepšit klientský servis úřadů a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy, dále budování jednotné „firemní“ kultury veřejné správy a jejích hodnot
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 60 %
- zkušenosti lektorů - 30 %
- flexibilita účastníka - 10 %
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- nejpozději do 31. 10. 2025