Komunikační strategie a Vizuální identita města
Předmět plnění:
- příprava grafického manuálu a komunikační strategie, přičemž grafický manuál se bude skládat z jednotlivých prvků vizuální identity města
- grafický manuál:
- jedná se zejména o grafické zpracování nového loga, které bude zadavatelem užíváno k jeho vnější prezentaci a identifikaci, tvorba grafického návrhu vizitek, které budou využívat již nově vytvořené logo, dále návrh korporátní palety barev, písma nebo grafického návrhu hlavičkového papíru zadavatele, jež bude sloužit pro lepší profesionální vzhled dokumentů zadavatele
- komunikační strategie:
- bude nastaven jednoznačný systém komunikace městského úřadu navenek
- bude vytvořen ucelený dokument, který kompletně zmapuje komunikaci města vůči občanům, návštěvníkům či klientům městského úřadu
- dokument bude obsahovat analytickou a návrhovou část
Hodnoticí kritéria:
- celková nabídková cena 60%
- vizuální kvalita referenčních návrhů účastníka 40%
Lokalita:
- okres Chrudim
Termín:
- do 5 měsíců ode dne uzavření Smlouvy