Zajištění kombinované B2B offline a digitální online marketingové B2C kampaně na podporu navýšení čínského incomingu
Předmět plnění:
- zajištění kombinované B2B offline a digitální online marketingové B2C kampaně na podporu navýšení čínského incomingu
- realizace kombinované offline kampaně zaměřené na sektor B2B, tedy lokální cestovní kanceláře ČLR, zajišťující organizované zájezdy do ČR a dále online digitální marketingové kampaně na sociálních sítích s cílem podpořit rozvoj příjezdového cestovního ruchu
- vyrobit kreativu kampaně propagující obnovu čínského incomingu do ČR ve spojení s obnovou přímých letů
- předkládat týdně stručné a průběžné zprávy o plnění služeb a optimalizovat směřování kampaně dle dosaženého výkonu
- atd. v příloze
Hodnoticí kritéria:
- garantovaná výkonnost kampaně 60 %
- kreativita a rozsah nástrojů digitálního marketingu 40 %
Lokalita:
- Zahraničí, Čína
Termín:
- do 17.12.2024