Nákup mediálního prostoru - OOH
Předmět plnění:
- zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy - OOH, v jehož rámci budou zadavateli rovněž poskytovány marketingové služby týkající se plánování mediálních reklamních kampaní, nákupu mediálního reklamního prostoru, monitoringu mediálních aktivit konkurence, tj. služeb nezbytných pro realizaci marketingových kampaní v souladu s konkrétními požadavky zadavatele
- 80 bigboardů (rozměr 3,6 m x 9,6 m)
- 500 billboardů (rozměr 2,4 m x 5,1 m)
- 250 CLV (prosvětlená vitrína o ploše 2 m2)
- velkoplošné digitální zobrazovače na frekventovaných místech
Hodnoticí kritéria:
- celková cena v Kč bez DPH - váha 60%
- závazný způsob vyhodnocení zásahu - váha 30%
- lokality s průkazným uvedením frekvence zásahu za měsíc - váha 10%
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- září 2021 - srpen 2023